Karta up and go jest dostępna jedynie w sieci Żabka i zawiera kartę przedpłaconą Mastercard – w pełni funkcjonalną, którą po zasileniu, można dokonywać transakcji we wszystkich punktach oznaczonych znakiem Mastercard, np. w sklepach stacjonarnych, w Internecie, wypłacać pieniądze w bankomatach, sklepach oraz dokonywać płatności telefonem dzięki usłudze Google Pay.

Jesteśmy bankiem otwartym na innowacje, obserwujemy rynek i angażujemy się w inicjatywy kreujące wartość dla klientów, dlatego zostaliśmy jednym z partnerów projektu. Chcemy wspierać rozwój i dostępność usług płatniczych, a starter up and go doskonale sprawdzi się w tej roli – mówi Przemysław Dukiel, Dyrektor obszaru bankowości codziennej z Santander Bank Polska.

W pierwszej fazie projektu kartę będzie można kupić w większości sklepów Żabka w Poznaniu i Lublinie w ramach oferowanych przez sieć usług dodatkowych, uzupełniających ofertę asortymentową.

Systematycznie poszerzamy pakiet „Wygodnych Usług” w Żabce i poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które uławiają życie naszym klientom. Karta Up and Go rozszerza pakiet kart przedpłaconych, dostępnych w naszych sklepach, doskonale wpisując się w format convenience. Od dziś o dowolnej porze dnia, w ciągu kilku minut od rejestracji karty, bez dodatkowych formalności można korzystać z rachunku bankowego. To unikalna w Polsce forma dystrybucji, zapewniająca klientom wygodę i szybką obsługę – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w sieci Żabka.

Kartę up and go łatwo zasila się korzystając z przelewu z dowolnego rachunku bankowego, karty kredytowej lub BLIKa. Aplikacja up and go umożliwia bezpłatne i natychmiastowe przesyłanie środków pomiędzy użytkownikami zarejestrowanych w niej kart. W aplikacji można również zamówić dodatkowe karty w 4 walutach: PLN, EUR, GBP i USD, a także wygenerować karty wirtualne, idealne do zakupów online.

Cena startera up and go wynosi 19,99 zł, dodatkowym atutem jest brak opłat za korzystanie z karty , a także za przelewy krajowe w PLN i wypłaty w bankomatach sieci Santander Bank Polska oraz w ponad 5600 sklepach Żabka.

– Bardzo nas cieszy, że szeroki zakres usług płatniczych, wspartych nowoczesną technologią (m.in. możliwość dodania karty do Google Pay) wzbudził zainteresowanie klientów jeszczeprzed premierą – mówi Filip Wyszomirski, Dyrektor Sprzedaży DiPocket Ltd.

Szczegóły na temat oferowanych usług w sieci Żabka dostępne są na: https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny