Włączenie Dietly.pl do Grupy Żabka to kolejny krok, po wcześniejszym przejęciu firmy Maczfit, w realizacji strategii rozwoju Grupy Żabka, która konsekwentnie buduje swój potencjał rynkowy w obszarze modern convenience. Oznacza to poszerzanie oferty produktów i usług, które mają ułatwiać życie klientom, zwłaszcza poprzez realizację potrzeb związanych z oszczędnością czasu i dbaniem o zdrowie. Drugim filarem strategii jest rozwój i integracja narzędzi w obszarze e-commerce. Dietly.pl stanowi innowacyjne rozwiązanie ułatwiające klientom korzystanie z szerokiej oferty cateringu dietetycznego. Dzięki przejęciom, Grupa Żabka staje się liderem zarówno w wymiarze oferty, jak i narzędzi e-commerce w szybko rosnącym segmencie „diet pudełkowych”.

Catering dietetyczny to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku detalicznego w Polsce. Dzięki partnerstwu z Dietly.pl zyskujemy kolejny ważny element w oferciewygodnych rozwiązań dla klientów w obszarze e-commerce. Struktura Grupy gwarantuje niezależny  rozwój podmiotów w naszym portfolio. Dzięki temu, działając w podobnym segmencie, stają się wobec siebie komplementarne, jednocześnie zyskując potencjał Żabki jako wsparcie ich rozwoju – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, CEO Grupy Żabka.

Żabka już od kilku lat rozwija cyfrowe narzędzia ułatwiające życie konsumentom. Innowacyjność i unikalność platformy Dietly.pl uzupełniają nasze portfolio rozwiązań w tym obszarze. Codziennie docieramy różnymi kanałami do kilku milionów klientów. Chcemy, aby marki wchodzące w skład Grupy Żabka były liderami convenience dzięki jakości i dzięki nowoczesnym rozwiązaniom dla klientów – komentuje Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future.

Dietly.pl to działająca od 2019 roku platforma e-commerce integrująca ponad 400 dostawców cateringu dietetycznego z całej Polski, z przyjaznymi dla klientów opcjami zarządzania zamówieniami, wybierania, porównywania i wyszukiwania, dopasowanymi do oczekiwań klientów. W ramach ekosystemu platformy dostawcy rozwiązań dietetycznych mają do dyspozycji rozbudowany system CRM do zarządzania ofertą, pozwalający w sposób kompleksowy monitorować sprzedaż, tworzyć jadłospisy czy kontrolować procesy zarządzania produkcją. Dzięki włączeniu Dietly.pl do Grupy Żabka dla klientów biznesowych platformy pojawią się nowe możliwości do dalszego rozwoju. Dostawcy cateringów dietetycznych zyskają na zwiększonej skali działania, będą mogli skorzystać także z wiedzy i unikatowego doświadczenia Grupy w ramach np. znajomości klienta czy logistyki.

Dietly.pl dziś to już 330 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 tysięcy opinii na platformie oraz ponad 210 tysięcy zarejestrowanych stałych użytkowników.

Cieszę się, że sukces rynkowy Dietly.pl został dostrzeżony przez Żabkę, która jest niekwestionowanym liderem w dostarczaniu rozwiązań convenience. Jestem przekonany, że nasze partnerstwo z Żabką pozwoli zarówno nam, jak i naszym partnerom biznesowym, wejść na zupełnie nowy poziom rozwoju. Wierzę, że rozwój naszej platformy, wsparty potencjałem Żabki, docenią kolejni spośród najbardziej wymagających i zabieganych konsumentów powiedział Przemysław Skokowski, CEO i współzałożyciel Dietly.pl.

Dietly.pl to przede wszystkim wygoda, dostępność i różnorodność, a także ekspercka wiedza, którą posiada nasz zespół. Współpracę w ramach Grupy Żabka postrzegamy jako szansę na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań oraz funkcjonalności, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia naszych klientów. Szczególnie cenna jest deklaracja Żabki dotycząca wspierania naszej koncepcji na dalszy rozwój platformy – dodaje Waldemar Pieniak, współzałożyciel i CPO Dietly.pl.

Umowa, podpisana 28 maja 2021 roku, stanowi finalizację procesu włączenia spółki MasterLife Solutions do Grupy Żabka.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny