Żabka i Pomagam.pl łączą siły w promowaniu dobroczynności
5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności, Żabka udostępniła platformie Pomagam.pl przestrzeń reklamową należącą do Żabka Ads. Dzięki komunikatom wyświetlanym na ekranach w witrynach sklepowych, tysiące klientów i klientek Żabki, a...

Żabka i Pomagam.pl łączą siły w promowaniu dobroczynności
Pomoc zaczyna się od informacji, a czasem wystarczy jedno kliknięcie, by czyjaś historia miała szansę na lepszy finał. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę Żabka, dlatego 5 września, w Międzynarodowy Dzień Dobroczynności, udostępniła platformie Pomagam.pl przestrzeń reklamową należącą do Żabka Ads. Dzięki komunikatom wyświetlanym na ekranach w witrynach sklepowych, tysiące klientów i klientek Żabki, a także przechodniów, może zobaczyć i łatwo wesprzeć zbiórki na rzecz m.in. małego Leosia walczącego z białaczką, Pani Grażyny, która straciła wszystko podczas pożaru oraz psów Tośki i Zory potrzebujących pilnej operacji.
W ramach wspólnie realizowanej akcji Żabka udostępniła w swoich sklepach powierzchnię reklamową platformie Pomagam.pl, za pomocą której każda osoba potrzebująca może utworzyć zbiórkę. Dzięki nowoczesnemu narzędziu Żabka Ads. Shopper-Driven Media, na ekranach ulokowanych w witrynach sklepów sieci, klienci i przechodnie mogli zobaczyć informacje o wybranych zbiórkach dotyczących m.in. leczenia, pomocy osobom starszym czy wsparcia dla zwierząt.
– Chcieliśmy przypomnieć, że potrzeba wsparcia innych nie znika, nawet jeśli na co dzień jest mniej widoczna. Zwłaszcza że dzięki platformom takim, jak Pomagam.pl jest to bardzo proste i można zrobić to nawet podczas codziennych zakupów. Nasza sieć ekranów reklamowych Żabka Ads, dostępna już w ponad 3000 naszych sklepów, jest idealnym nośnikiem, pozwalającym promować wyższe idee, takie jak codzienna pomoc i dająca możliwość dotarcia z przekazem do milionów Polaków każdego dnia – mówi Daniel Nowaczyk, Retail Media Marketing Manager w Żabka Polska.
Aby zwiększyć skuteczność docierania do potencjalnych dobroczyńców, Żabka wykorzystała możliwości personalizacji przekazu, jakie dają retail media. Zespół analityków Żabka Ads połączył dane zakupowe pochodzące ze sklepów ze zanonimzowanymi informacjami na temat poszczególnych grup klientów i zestawił je z danymi o darczyńcach wspierających poszczególne kategorie zbiórek. W efekcie powstała precyzyjnie targetowana kampania, kierowana do klientów potencjalnie zainteresowanych konkretnymi zbiórkami.
– Skuteczna pomoc to nie tylko zbiórki i wolontariat, ale także umiejętność komunikowania ich znaczenia. Informowanie o możliwości udzielenia pomocy buduje zaufanie, inspiruje do działania i sprawia, że dobro szybko się mnoży. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób miało świadomość, że w prosty sposób mogą udzielić niezbędnego wsparcia za pośrednictwem naszej platformy. Dzięki współpracy z Żabka Ads mogliśmy dotrzeć z naszym przekazem do wielu osób, pokazując im konkretne historie i zachęcając ich do pomocy. Wierzymy, że nawet drobny gest może mieć ogromne znaczenie – mówi Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca w serwisie Pomagam.pl.
Więcej na temat zbiórek: https://pomagam.pl