Sieć Żabka, największa sieć modern convenience skupiona wokół idei franczyzocentryczności, stworzyła “Polisę na biznes”, aby zwiększyć bezpieczeństwo finansowe współpracujących z nią franczyzobiorców. Główny cel wprowadzenia tego rodzaju ubezpieczenia to minimalizacja ryzyka związanego z ewentualnym niepowodzeniem w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

“Polisa na biznes” to idea opracowana w konsultacji z przedsiębiorcami prowadzącymi sklepy pod szyldem Żabki oraz członkami Rady Franczyzobiorców, czyli organem ich reprezentującym. Dzięki konsultacjom franczyzobiorcy mieli realny wpływ na ostateczny kształt tego rozwiązania, który został wypracowany z TUW PZUW. Ten unikalny na polskim rynku instrument cieszy się ich uznaniem i dla wielu jest bardzo ważnym benefitem przemawiającym za rozpoczęciem współpracy z Żabką. Dzięki niemu franczyzobiorcy są zabezpieczeni, ponieważ zyskują narzędzie gospodarcze, które gwarantuje pokrycie ewentualnego zadłużenia, które może się pojawić po zamknięciu działalności gospodarczej.

–  Polisa została bardzo dobrze przyjęta w całej sieci. To jedyny taki produkt na rynku, który zabezpiecza przedsiębiorców przed stratami w sytuacji niepowodzenia ich biznesu. Daje im ważną, rzeczywistą ochronę w przypadku zakończenia – z jakiś powodów – współpracy z siecią – podkreśla Michał Kajak, franczyzobiorca sklepu Żabka w Warszawie.

To ważne rozwiązanie pokazuje, że franczyzobiorcy są w centrum zainteresowań sieci, która nieustannie odpowiada na oczekiwania rynku i franczyzobiorców, buduje przystępny model współpracy i daje poczucie bezpieczeństwa – co jest niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorcy i pozwala rozwijać swój biznes w każdych czasach.

Poprzedni
Następny