Wszystko o kawie z Żabki
W Żabce sam zaparzysz sobie kawę
Nasza kawa jest przyjazna dla środowiska
Spróbuj kawy z najlepszych ziaren
Kawa jest gotowa już w kilkanaście sekund
Arabica uznawana jest za najszlachetniejszy gatunek kawy. Nasza specjalna kompozycja ziaren oraz odpowiednio dobrany sposób palenia kawy pozwala wydobyć z nich to, co najlepsze i uzyskać wyjątkowy esencjonalny napar z naturalnie słodką nutą mlecznej czekolady oraz orzechów włoskich.
Smak to również efekt szczególnej uwagi, którą przykładamy do pochodzenia ziaren. Właśnie dlatego stawiamy na małe farmy ulokowane w najlepszych regionach Brazylii, w tym te zrzeszone w projekcie “Bob-o-link”. Jego celem jest dbanie o najwyższą jakość kawy, zachowanie zasad zrównoważonego rozwoju w rolnictwie i utrzymanie harmonii między działalnością człowieka, a naturą.
Nasza kawa posiada certyfikat Rainforest Alliance – dowód na to, że wybierasz nie tylko wysokiej jakości produkt, ale również dbasz o środowisko naturalne. Cały czas wdrażamy nowe rozwiązania, które pozwalają nam działać bardziej ekologicznie. Jednym z ich przykładów są wprowadzone nowe zakrycia do kubków – wykonane z odnawialnych źródeł – materiałów pochodzenia roślinnego.
Poznaj naszą kawę
Doskonały aromat, wyjątkowy smak i dostępność na każdym rogu!
Na co masz ochotę?
Dowiedz się więcej o naszych kawach. Masz to w Żabce!
Kawonament
Jedna płatność – tysiące ekspresów do Twojej dyspozycji przez cały miesiąc.
Wejdź do wielkiego świata żabkowej kawy i ciesz się pyszną kawą każdego dnia
Najczęstsze pytania
Wybierz interesującą Cię ofertę z listy i tapnij „Aktywuj subskrypcję”. Następnie wskaż metodę płatności i tapnij „Zapłać”.
Po potwierdzeniu przez Ciebie płatności, otrzymasz komunikat o zakończeniu aktywacji.
I tyle, prościzna.
To zależy, na którą ofertę się zdecydujesz.
Każda ma inne warunki – aby poznać szczegóły, zapoznaj się z dostępnymi ofertami.
Usługa subskrypcji nie obowiązuje jeszcze w Żabce Nano, ale intensywnie pracujemy nad dostępnością tej opcji.
Aktualna lista ofert zawsze znajduje się w sekcji „Subskrypcje”. Z czasem mogą pojawiać się nowe oferty z innych kategorii produktowych.
Szczegółowe informacje tj. okres rozliczeniowy, cena abonamentu, liczba produktów dziennie do odbioru i produkty, które wchodzą w skład oferty, znajdują się w jej opisie.
Jeżeli w wybranej przez Ciebie ofercie możesz odebrać więcej niż 1 produkt dziennie, to między kolejnymi odbiorami musi minąć min. 1h.
Na ekranie oferty znajdziesz informacje o możliwości odbioru kolejnego produktu w danym dniu.
Limity dzienne to liczba produktów, którą możesz odebrać w danym dniu w ramach aktywnej oferty.
Nowy dzień, to nowy limit i możliwość odbioru produktu.
Jeżeli wyczerpiesz dzienny limit, to za kolejny produkt będzie trzeba zapłacić.
Jeżeli nie odbierzesz produktu w danym dniu to produkt przepada.
Tak, można 😊
Jak każda subskrypcja z automatycznym cyklicznym odnowieniem, tak i nasza wymaga podania danych karty płatniczej do konta.
Jest to bardzo prosty i bezpieczny proces. Po aktywacji oferty zostaniesz poproszona/y o dodanie karty lub wskazanie karty, którą już masz podpiętą w Żappka Pay.
Subskrypcja powinna zostać aktywowana niezwłocznie. Wówczas aktywowana przez Ciebie oferta będzie miała znacznik „aktywna”.
Jeżeli jednak z jakiegoś powodu będzie trwało to dłużej, Twoja oferta będzie miała znacznik „aktywacja w toku”.
W pierwszej kolejności spróbuj wyłączyć i włączyć aplikację.
Jeżeli nic to nie dało, a minęły już 3h, skontaktuj się z Centrum Wsparcia Klienta.
Okres rozliczeniowy to okres, w ramach wykupionej przez Ciebie subskrypcji, w którym możesz odbierać produkty zgodnie z warunkami opisanymi w szczegółach oferty.
Okres rozliczeniowy to z reguły 30 dni. Jeżeli któraś z oferty będzie miała inny okres rozliczeniowy, informację o tym znajdziesz w szczegółach oferty.
Jest to moment, w którym kończy się Twój okres rozliczeniowy, a my automatycznie pobieramy środki z Twojego konta na kolejny okres, abyś mogła/mógł nadal korzystać z oferty subskrypcji.
Jeżeli aktywujesz nową subskrypcję i po potwierdzeniu przez Ciebie płatności zobaczysz ekran, że płatność została odrzucona, upewnij się, że są na niej środki i spróbuj ponownie przejść proces aktywacji subskrypcji.
Jeżeli nie przynosi to skutku, spróbuj zmienić kartę na inną.
Zostaniesz poinformowany o tym, że nie udało nam się pobrać środków na kolejny okres rozliczeniowy. Proponujemy wejść w ofertę i spróbować odnowić płatność samemu.
Jeżeli nie przynosi to skutku, spróbuj zmienić kartę na inną.
Wystarczy, że wejdziesz w aktywną ofertę i znajdziesz tam przycisk rezygnacji.
Po rezygnacji możesz nadal korzystać z subskrypcji, aż do zakończenia okresu rozliczeniowego. Nie pobierzemy opłaty za kolejny okres.
Nic nie musisz robić.
Jeżeli uda nam się automatycznie pobrać opłatę za kolejny okres z Twojej karty, to automatycznie przedłużymy Twoją subskrypcję na kolejny okres rozliczeniowy.
Nie musisz czekać do końca okresu rozliczeniowego, odnowisz subskrypcję w dowolnym momencie klikając „odnów subskrypcję teraz”.
Opłata za subskrypcję zostanie pobrana i rozpocznie się nowy okres rozliczeniowy.