Chcesz dołączyć do nas?

tel.: 800 207 208
e-mail: franczyza@zabka.pl
Dołącz do nas

O biznesie myślimy tak jak TY

Zysk

22 000 Osiągnij 22 tys. zł przychodu miesięcznie*

* Ponad 77 % Franczyzobiorców osiągnęło 22 tys. zł lub więcej przychodu miesięcznie w okresie 04-06.2022 r. (Wskazana kwota przychodu nie stanowi oferty handlowej)
 

Jak działa biznes z Żabką?

Przychód Franczyzobiorcy osiągany jest poprzez marżę będącą różnicą między ceną zakupu towaru (skorygowaną o przyznane rabaty zakupowe) a ceną sprzedaży towaru do Klienta.

Kluczowe opłaty po stronie Żabki:

Żabka pokrywa rachunki za prąd czy koszt najmu lokalu na rzecz właściciela. To sieć odpowiada również za wyposażenie placówek czy ich obsługę logistyczną.

Kluczowe opłaty po stronie Franczyzobiorcy:

Z osiągniętego przychodu Franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, prowizji za płatności realizowane kartą, opłaty licencyjnej oraz ewentualnych strat towarowych.

Sklep

100% W pełni wyposażony sklep

Otworzenie i prowadzenie sklepu na pierwszy rzut oka wydaje się skomplikowane – trzeba poszukać lokalu w dobrym miejscu, wyposażyć go, wypełnić półki towarem i zadbać o reklamę, która przyciągnięcie klientów. Tymczasem tymi wszystkim zadaniami zajmuje się Żabka. To właśnie od sieci przedsiębiorcy otrzymują w pełni zatowarowany, kompletny do prowadzenia sklep w bardzo korzystnej lokalizacji – gotowy do przyjmowania klientów i generowania obrotów. Sklep Żabka odpowiada na potrzeby współczesnego Klienta, który będąc niemal przez cały dzień w biegu może szybko zaspokoić głód, a także załatwić bieżące sprawy, dzięki szerokiemu pakietowi usług jak odbiór paczki czy opłacenie drobnych rachunków.  Dużą popularnością cieszy się stoisko Żabka Café ze świeżo mieloną kawą oraz ciepłymi przekąskami takimi jak hot dogi czy zapiekanki, a także szeroka oferta szybkich przekąsek z kanapkami czy sałatkami.

Kliknij i zobacz, jak może wyglądać Twój sklep!

Lista zadań - 5000

5 000 złotych na wsparcie dla Twojego biznesu**

Żabka  wymaga wkładu własnego jednego z najniższych na rynku, obejmującego jedynie koszt kasy fiskalnej, opłatę za koncesję, refundowaną po 3 miesiącach prowadzenia działalności oraz zakup towarów regionalnych. Cała reszta jest po stronie sieci – Żabka wynajmuje lokal, opłaca czynsz oraz zapewnia wyposażenie i zatowarowanie sklepu. Żabka wspiera franczyzobiorców nie tylko odciążając ich finansowo. Skutecznie poszukuje rozwiązań mających na celu optymalizację działań franczyzobiorców i tworzy zaplecze technologiczne usprawniające zarządzanie sklepem. Wśród ciekawszych rozwiązań jest specjalna aplikacja mobilna - frappka, która umożliwia bieżące monitorowanie tego, co dzieje się w sklepie. Żabka prowadzi  również szereg szkoleń sprzedażowych, z technik obsługi klienta, zarządzania zespołem, podatkowych czy obiegu dokumentów. Zapewnia także wsparcie marketingowe i w obszarze IT. Co ważne w rozwój i kompetencje franczyzobiorców firma Żabka Polska inwestuje przez cały czas trwania całej współpracy. 

**Kwota 5.000 zł netto naliczana w formie rabatu do faktury po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym nastąpiło otwarcie sklepu. Oferta ograniczona czasowo. Szczegóły na www.zabka.pl/franczyza

Logo Żabka

93% Działaj pod znanym szyldem, który zna 93% polskich konsumentów

Żabka to największa sieć wygodnych, małych sklepów znajdujących się w dużych i mniejszych miastach. Coraz częściej sklepy pojawiają się również w niecodziennych lokalizacjach jak chociażby w pobliżu miejsc tranzytowych m.in. w warszawskim metrze, ma dworcach kolejowych, w przejściach podziemnych oraz biurowcach. Dzięki dużej elastyczności formatu Żabka jest także obecna w wyjątkowych lokalizacjach jak Kazimierz i Rynek Główny w Krakowie, wrocławski Rynek, pod skocznią narciarską im. Adama Małysza w Wiśle Malince czy jako sklepy modułowe w miejscowościach nadmorskich. Sklepy dostosowywane do potrzeb klientów, którzy oczekują dostępu do szybkich zakupów – w drodze do pracy, w przerwie na lunch czy w trakcie zajęć na uczelni.

Marka jest już ponad 20 lat na rynku i rozpoznaje ją aż 93% konsumentów. Dzięki efektywnym działaniom marketingowym, wspierającym sprzedaż, Franczyzobiorcy Żabki mogą mieć pewność, że Klienci na bieżąco otrzymują informacje o ofercie oraz usługach dostępnych w ich sklepie. 

Poznaj opinie naszych franczyzobiorców

Dominik Urbanowicz, franczyzobiorca ze Szczecina
Lubię się rozwijać. Cieszę się, że mam taką możliwość z Żabką i że mogę realnie wpływać na wysokość moich dochodów
Dominik Urbanowicz, franczyzobiorca ze Szczecina
Dlaczego biznes z Żabką? Co przekonało Pana do tego modelu współpracy?

Zanim otworzyłem swój sklep, pracowałem dla innej sieci franczyzowej, gdzie zdobyłem doświadczenie w pracy z klientem i kierowaniu zespołem. W pewnym momencie stwierdziłem, że fajnie byłoby poprowadzić swój biznes, mieć możliwość dalszego rozwoju, wpływ na swój dochód, a także być swoim szefem i dysponować mądrze i efektywnie swoim czasem.

Zdecydowałem się na współpracę franczyzową z Żabką, ponieważ znałem osobę, która bardzo była zadowolona z prowadzenia swojego biznesu z tą siecią. Po zapoznaniu się z ofertą, stwierdziłem, że chcę spróbować poprowadzić własny sklep w Szczecinie, bo model franczyzy proponowany przez Żabkę bardzo mi się spodobał. Jestem osobą, która lubi się rozwijać, cieszę się, że mam taką możliwość, że mogę realnie wpływać na wysokość moich dochodów, ale także swobodnie dysponować własnym czasem.

Jakie aspekty obecnej współpracy uważa Pan za najatrakcyjniejsze?

Prowadząc własny biznes jestem odpowiedzialny za zarządzany przeze mnie sklep, moje przychody, ale także pracowników. Udało mi się skompletować zgrany zespół, z którym świetnie mi się współpracuje. Chętnie działam także na rzecz sieci, która aktywnie wspiera mój biznes. Od początku sierpnia 2020 roku jestem Partnerem ds. Szkoleń i z przyjemnością dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem z kandydatami na nowych franczyzobiorców.

Życie to nie tylko Żabka. Jak dzięki franczyzie zmieniło się Pana życie?

Jednym z moich marzeń, które udało mi się zrealizować dzięki franczyzie z Żabką, było kupienie własnej działki rekreacyjnej, gdzie mógłbym odpoczywać. Po niecałych dziesięciu miesiącach działalności udało mi się wygospodarować środki na zakup miejsca, gdzie mogę spędzać wolny czas i odpocząć od codzienności. Kiedy pogoda pozwala, spędzam tam każdą wolną chwilę i z radością wkładam serce w prace, które sprawiają, że moja działka staje się jeszcze piękniejsza.

Żaneta Kisiel, franczyzobiorczyni z Lublina
Skutecznie łączę prowadzenie własnego biznesu ze studiami na dwóch kierunkach. Mam wspaniały zespół bez którego ten sklep by nie istniał, ale kiedy trzeba zakasuję rękawy i staję za kasą czy układam produkty na półkach.
Żaneta Kisiel, franczyzobiorczyni z Lublina
Dlaczego Żabka?

Początkowo znałam Żabkę tak, jak większość Polaków – jako klientka. Bardzo podobał mi się ten format sklepów, dzięki temu, że są one blisko domów czy pracy, to ludzie często do nich wracają. Ja także bywałam regularnie w najbliższej mi placówce i z czasem zaprzyjaźniłam się z franczyzobiorczynią, panią Małgosią. Byłam jeszcze niepełnoletnia, pozwalała mi jednak pomagać na zapleczu, co bardzo lubiłam. Po moim wejściu w dorosłość zaczęłam się uczyć jeszcze więcej na temat franczyzy z Żabką, byłam głodna wiedzy, a pani Małgosia chętnie się nią ze mną dzieliła.

Po przeprowadzce do innej dzielnicy podjęłam pracę w innym sklepie sieci. Mając już wcześniejsze doświadczenie, świetnie radziłam sobie jako kasjerka, ale zapragnęłam iść o krok dalej i poprowadzić własną placówkę. Pani Małgosia zgodziła się ze mną, że się do tego nadaję i poleciła mnie jako kandydatkę na franczyzobiorcę. I tak od sierpnia 2020, mimo pandemii, prowadzę swój sklep. Oczywiście, sytuacja związana z koronawirusem nie ułatwiała mi tego zadania, ale zawsze mogłam liczyć na wsparcie sieci i mojego partnera ds. sprzedaży.

Jaki jest Pani przepis na sukces?

Uważam, że moją receptą na sukces jest przejście wszystkich etapów pracy w sklepie, nauczenie się, jak funkcjonują sklepy Żabka z każdej strony. Łatwiej zarządzać mi moim zespołem, jeśli sama przeszłam taką drogę, byłam w tym miejscu, w którym są oni. Oczywiście, ja odpowiadam za moją placówkę, muszę znać klientów, ich oczekiwania, jestem wizytówką mojej Żabki. Ale bez mojego zespołu ten sklep by nie istniał – cieszę się, że mogę być dla nich autentycznym przykładem, jak należy wykonywać swoje obowiązki, że kiedy trzeba, zakasuję rękawy i staję za kasą czy układam produkty na półkach.

Prowadzenie sklepu wymaga dużo dyscypliny i zaangażowania. Jak sobie Pani radzi na co dzień?

Uwielbiam kontakt z ludźmi, więc świetnie realizuję się w swojej pracy. Mamy stałych klientów, ale każdego dnia poznajemy także nowe osoby, codzienność w sklepie nie jest nigdy nudna. Często pojawiają się drobne trudności, ale jestem w stanie rozwiązać je sama lub z pomocą sieci, zawsze mogę też liczyć na pomoc ze strony pani Małgosi, która w sieci jest już ponad 10 lat. Obecnie skutecznie łączę prowadzenie własnego biznesu ze studiami na dwóch kierunkach, a w niedalekiej przyszłości chciałabym zostać także szkoleniowcem dla nowych franczyzobiorców. Moja współpraca z Żabką trwa już kilka lat, jako franczyzobiorczyni kilka miesięcy, ale chciałabym, by rozwijała się jak najdłużej.

Jan Milon, franczyzobiorca z Zakopanego
Dbam o to, by zadowalać klientów, wsłuchuję się w ich potrzeby. Naprawdę lubię to, co robię i daje mi to satysfakcję.
Jan Milon, franczyzobiorca z Zakopanego
Jak to się stało, że rozpoczął Pan współpracę z Żabką?

Wcześniej przez lata związany byłem ze strażą pożarną. To taka rodzinna tradycja, strażakami byli także mój pradziadek, dziadek oraz ojciec. Chciałem jednak zapewnić jak najlepszy byt mojej rodzinie, zajmowałem się w życiu różnymi zajęciami, byłem kucharzem, pracowałem na żwirowni, później zająłem się budowlanką gdzie odpowiadałem za obsługę maszyn, ale praca w tej branży to zajęcie sezonowe, dlatego zimą, gdy jest przestój, zacząłem szukać pomysłu na nowy biznes i znalazłem ogłoszenie o franczyzie w Żabce. Zdecydowałem się zgłosić.

 Szukałem przede wszystkim stabilnego pomysłu na biznes, którym nie rządzi aktualna aura czy koniunktura, który będzie zawsze przynosił stabilne przychody. Moja mama prowadziła sklep w latach 90., stąd pomysł na własną Żabkę wydał mi się warty rozważenia – z perspektywy czasu sądzę, iż nie myliłem się, a to była dobra decyzja. Dbam o to, by zadowalać klientów, wsłuchuję się w ich potrzeby. Naprawdę lubię to, co robię i daje mi to satysfakcję.

Co dało Panu założenie własnego biznesu?

Czuję, że jestem panem swojego losu. Oczywiście, na początku było trudno, musiałem się wszystkiego nauczyć, ale dało mi to satysfakcję, poprawiło się moje samopoczucie i samoocena. Teraz czuję się spełniony jako franczyzobiorca, potrafię efektywnie zarządzać moimi placówkami.

A jak wygląda życie poza Żabką?

Najważniejsze są dla mnie moje córki i czas, jaki spędzamy razem. Cieszę się, że jestem w stanie tak ułożyć każdy dzień, by móc poświęcić go im jak najwięcej. Z pewnością nie byłoby to możliwe na etacie. Mam także czas na realizację swojej pasji, jaką jest jazda motocrossem. Mam to szczęście, że mieszkam w górach, gdzie pięknych terenów do eksploracji nie brakuje.

Wirtualny sklep Żabka

POLISA NA BIZNES

To pierwsze i jedyne na rynku ubezpieczenie zbiorowe dla franczyzobiorców. Ma na celu ochronę przedsiębiorców przed stratami finansowymi w sytuacji, w której zakończyłby on swoją działalność z ujemnym saldem. Co ważne, polisę mogą wykupić wszyscy franczyzobiorcy Żabki, bez względu na ich staż i sytuację finansową.

 

 

Materiały video i opinie franczyzobiorców

Dołącz do 7000 wspaniałych – poznaj naszych franczyzobiorców

Franczyza w Żabce

Franczyza w Żabce to doskonała okazja do rozwijania swoich umiejętności i poszerzanie swojej wiedzy z zakresu prowadzenia sklepu. Jeśli marzysz o własnym biznesie, interesuje Cię handel lub po prostu chcesz się uniezależnić, może zainteresuje Cię dołączenie do grona naszych franczyzobiorców. Przedstawiamy historie Pawła, Kuby, Wacława i Natalii – wspaniałych franczyzobiorców Żabki, którzy są częścią społeczności liczącej już ponad 7000 osób. Sprawdź, jak wygląda prowadzenie sklepu Żabka! Franczyza – Żabka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Rozpoczęcie własnej działalności nie należy do najłatwiejszych zadań. W takich sytuacjach wiele rzeczy może pójść nie tak – nawet jeśli z sukcesem uda nam się otworzyć swój biznes, piętrzące się problemy mogą utrudnić jego rozwijanie. Awarie sprzętu, konieczność szkolenia pracowników, uzupełnianie towaru, organizowanie akcji promocyjnych… To wszystko wymaga bez wątpienia zdolności analizowania i planowania działań.

Optiplan, czyli jak lepiej planować i realizować zadania w sklepie

Smart Żabka

Franczyzobiorcy Żabki mogą rozwijać swoją własną działalność przy pomocy nowoczesnych narzędzi, które usprawniają pracę każdego sklepu i pozwalają na wygodne planowanie kolejnych działań. Wśród oferowanych rozwiązań znalazła się aplikacja Asystent Żabka działająca w ramach OptiPlan, z którą prowadzenie smart biznesu staje się wyjątkowo proste. Poznaj funkcjonalność tego programu i przekonaj się, jak łatwo możesz zwiększyć zyski!

Cyberstore, czyli zarządzanie sklepem z poziomu telefonu

Smart Żabka

Franczyza w Żabce stała się dla wielu osób doskonałą metodą na rozwój własnej działalności i realizowanie indywidualnych celów. Żeby jednak zarządzanie sklepem było łatwiejsze i przynosiło jak najwięcej korzyści, proponujemy naszym franczyzobiorcom rozwiązania, za sprawą których wykonywanie codziennych obowiązków staje się wyjątkowo bez problemowe. Jednym z nich jest aplikacja Cyberstore, dzięki której będziesz mieć pełną kontrolę nad dostawami, stanem produktów na półkach oraz obrotami. Sprawdź, jak to działa!

Własny biznes od A do Z - cykl podcastów

Marketing i promocja punktu handlowego #10

Odcinek 10

Jak mówi powiedzenie: reklama dźwignią handlu. W tym odcinku skupiamy się na marketingu i promocji niewielkich punków handlowych. Podpowiadamy jakie dobrać narzędzia marketingowe do danego rodzaju działalności handlowej. Na przykładzie sklepów Żabka podpowiadamy jak wykorzystać nowe technologie w promocji naszego biznesu.

Usługi dodatkowe w sklepie spożywczym #9

Odcinek 9

W tym odcinku skupiamy się na usługach dodatkowych w sklepie spożywczym. Pod lupę bierzemy sklepy Żabka, które oferują całą gamę takich usług. Wypłata gotówki, doładowanie karty miejskiej czy sprzedaż kawy na wynos - podpowiadamy jakie dodatkowe usługi mogą przyciągnąć nowych klientów do naszego sklepu.

Organizacja dnia pracy w sklepie spożywczym #8

Odcinek 8

Dobre zarządzanie to nic innego jak dobra organizacja. W tym odcinku skupiamy się na zagadnieniu organizacji dnia pracy w sklepie, opowiadamy o tym jak sporządzać grafik oraz jak stworzyć efektywną strukturę organizacyjną i odpowiednio rozdzielić obowiązki z zespole. Bazujemy na sprawdzonych przykładach ze sklepów sieci Żabka.

Przydatne informacje

Wykres wzrostu Oferujemy
Lista zadań Oczekujemy
Chmurki czatu Najczęściej zadawane pytania

Chcesz dołączyć do nas?

Kontakt telefoniczny

tel. kom. 800 207 208

lub skorzystaj z formularza kontaktowego

Dołącz do nas