–Każdego roku Polacy chętnie korzystają z przygotowanych promocji w Black Friday czyli ostatni piątek listopada. Szaleństwo zakupowe w tym dniu wiąże się niestety z  długimi kolejkami do przymierzalni, a potem do kas w sklepach stacjonarnych. Ten proces staje się uciążliwy dla klientów i odbiera przyjemność z zakupów. Warto więc dokonać zakupów przez Internet i odebrać je szybko w wybranej przez siebie placówce naszej sieci zlokalizowanej w pobliżu domu czy pracy  – podkreśla Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Rozwoju Usług  w Żabka Polska.

Zamówione z odzieżą, obuwiem czy innymi akcesoriami można odbierać codziennie, od godziny 6:00 do 23:00, w placówkach Żabki, umiejscowionych praktycznie na każdym rogu, w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach, takich jak osiedla, biurowce czy centra miast.

Wybór miejsca dostawy jest bardzo prosty, wystarczy na końcu zakupów wskazać swoją najbliższą Żabkę. Każda  przesyłka dostarczona do sieci ma swój unikatowy kod odbioru, którym klienci potwierdzają odbiór przesyłki na terminalu.  Przesyłkę można odebrać wygodnie, również w weekendy. Oprócz odbioru przesyłek w sklepach Żabka, możliwe jest także dokonanie zwrotów przy wykorzystaniu dołączonej do przesyłki etykiety lub po wygenerowaniu jej online.

 Black Friday rozpoczyna coroczny szczyt paczkowy w naszej branży. W  tym okresie wolumen rośnie średnio o 40-60 proc., a w kluczowym momencie wzrost ten sięga nawet 100 proc. Punkty partnerskie pozwalają nam zoptymalizować tzw. ostatnią milę, a tym samym zagwarantować klientom terminową dostawę i dać im komfort wyboru gdzie i kiedy odbiorą swoją przesyłkę. Taka forma korzystania z usług kurierskich cieszy się rosnącym zaufaniem i  zainteresowaniem konsumentów. W tym roku obserwujemy sześciokrotny wzrost liczby przesyłek odbieranych w punktach DHL Parcel w stosunku do 2018 – mówi Maciej Dudek, Menedżer działu sieci partnerskiej DHL Parcel.

Polacy chętnie korzystają z możliwości odbioru i nadania  przesyłek w sklepach Żabka, co wiąże się między innymi z dalszym rozwojem sektora e-commerce. W tym roku Żabka zanotowała duży wzrost liczby odebranych  przesyłek co jest dowodem, że odbiór paczek w sieci sklepów jest dla klientów wygodnym i komfortowym rozwiązaniem.

Żabka stale rozwija tę usługę, odpowiadając na potrzeby klientów. Od marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru  przesyłek za pobraniem i dokonać za nie opłaty bezpośrednio w sklepie gotówką, kartą płatniczą czy Blikiem.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny