Po starcie nowej kampanii pod hasłem #DobrzeMieć Żabkę!, nasza Ambasadorka Franczyzy – Martyna zaproponowała prosty schemat łańcuszka: nagrywasz krótki film (format reels/shorts), przekazujesz swój punkt widzenia pod hasłem #DobrzeMieć Żabkę! – i nominujesz kolejną osobę do udziału. Dzięki temu budowana jest autentyczna opowieść o naszej franczyzie i pokazujemy, jak różnorodni i zaangażowani są ludzie, którzy ją tworzą. 

W wyzwanie włączają się już nie tylko franczyzobiorcy, ale również pracownicy centrali i współpracownicy, którzy na co dzień wspierają franczyzobiorców w działaniu. To inicjatywa, która łączy – i daje głos wszystkim, którzy są częścią tej społeczności. To także zaproszenie i świetna okazja, żeby zainspirować osoby, które rozważają rozpoczęcie własnej przygody z biznesem pod szyldem Żabki. 

(…) Właśnie ruszyła nowa kampania promująca franczyzę pod hasłem #DobrzeMieć Żabkę. Od razu przyszło mi do głowy, żeby o tym opowiedzieć z mojej perspektywy. .   Każdy z nas franczyzobiorców ma swoją historię, a dzięki tej akcji chce pokazać, jak różnorodne są powody, dla których #DobrzeMieć Żabkę.  

Celem tej akcji jest: 

  • Pokazanie autentycznych historii ludzi, którzy już współpracują z Żabką jako franczyzobiorcy. 
  • Wyjaśnienie, jak działa franczyza Żabki – jak wygląda codzienna praca, współpraca z centralą, jakie są korzyści i wyzwania. 
  • Inspirowanie innych do rozważenia otwarcia własnego biznesu pod szyldem Żabki.  

Ambasadorzy i nominowane osoby z kadry publikują swoje filmy w swoich social mediach jak LinkedIn, Facebook, Instagram czy Tik-Tok. Wszystkie filmiki i nominacje można zobaczyć także na naszej playliście:

Z wielką dumą publikujemy te materiały za zgodą Ambasadorów Franczyzy, aby zainspirować i wesprzeć wszystkich, którzy rozważają otwarcie biznesu w modelu franczyzowym.  

Dowiedz się, dlaczego franczyza Żabki to sprawdzony sposób na biznes z silnym wsparciem i jak nasza społeczność wzmacnia sukces każdego z nich.  

Poprzedni
Następny