Gdzie pobrać aplikację?

  • aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery
  • pobierz aplikację ze sklepu mobilnego
  • zarejestruj się i ciesz się z korzyści

Jakie korzyści daje aplikacja?

  • atrakcyjne nagrody za zdobyte żappsy
  • spersonalizowane promocje tylko dla Ciebie
  • ulubione produkty w niższych cenach

Jak zdobywać żappsy i odbierać nagrody?

  • zrób zakupy i zeskanuj kod z aplikacji
  • zyskuj żappsy za każdą wydaną złotówkę
  • aktywuj i odbieraj nagrody za zdobyte żappsy

Jak korzystać z promocji?

  • zrób zakupy i zeskanuj kod z aplikacji
  • korzystaj ze specjalnej oferty promocyjnej - tylko dla Ciebie
  • odbierz produkty w niższych cenach
  • promocje dla użytkowników żappki znajdziesz również w sklepie - szukaj zielonych cen i kupuj ulubione produkty taniej z aplikacją

Płać wygodnie z Żappka Pay

  • dodaj kartę w aplikacji Żappka Pay
  • ustaw zabezpieczenia
  • ciesz się szybkimi zakupami

Żappka Post

  • zamawiaj przesyłki bezpośrednio do Żabki
  • monitoruj ich status w aplikacji
  • odbieraj je wygodnie kodem z aplikacji żappka

Najczęściej zadawane pytania

Chmurki czatu Ogólne
faq-zakupy Zakupy i żappsy

Zakupy i żappsy

1. W jaki sposób mogę zbierać żappsy?

Żappsy otrzymasz jeśli podczas zakupów kasjer zeskanuje Twój kod kreskowy z aplikacji. Pamiętaj proszę, żeby pokazać kod przed zamknięciem transakcji. Żappsy są przyznawane za zakupy o wartości od 1 zł.

2. W jaki sposób przeliczane są żappsy?

Każda wydana pełna złotówka to 4 żappsy (np. zakupy za 3,99 zł to pełne 3 zł x 4 żappsy = 12 żappsów). Żappsy przyznawane są także za produkty objęte promocją, poza produktami wyłączonymi, które wymienione są w FAQ, w zakładce „Produkty wyłączone z punktowania żappsami”.

3. Gdzie mogę sprawdzić liczbę swoich żappsów?

Liczba żappsów znajduje się w górnej części głównego okna pod Twoim imieniem.

4. Na co mogę wymienić zgromadzone żappsy?

Zgromadzone żappsy możesz wymienić na asortyment widoczny w sekcji kupony. Kupony stają się aktywne, gdy liczba Twoich żappsów odpowiada ich wartości. Nie ma możliwości wymiany żappsów na gotówkę.

5. Dokonałem/am zakupu, ale saldo moich żappsów się nie zmieniło.

Upewnij się, że zakupione towary nie są wykluczone z przyznawania żappsów.

Pamiętaj proszę, że saldo żappsów zmienia się po zakończeniu transakcji. W przypadku braku sieci w Twoim telefonie lub w sklepie przyznanie punktów może się opóźnić.

Jeżeli po odświeżeniu widoku problem nadal występuje – skontaktuj się z nami.

6. W jaki sposób odebrać nagrodę za uzbierane żappsy?

  1. Wybierz nagrodę spośród aktywnych kuponów. Możesz odebrać więcej niż jedną nagrodę przy jednej transakcji.
  2. Potwierdź wybór naciśnij „Aktywuj”.
  3. Podaj kasjerowi produkt z półki lub zamów jeśli jest to produkt Żabka Cafe.
  4. Pokaż kasjerowi kod kreskowy do zeskanowania (to ten sam kod, którego używasz do zbierania żappsów).
  5. Po odebraniu nagrody Twoje saldo zostanie pomniejszone o odpowiednią sumę żappsów.

7. Przez pomyłkę aktywowałem/-am nagrodę której nie chcę. Czy mogę to cofnąć?

Tak. Wejdź w aktywny kupon i skorzystaj z opcji „zwrot kuponu”, po czym potwierdź jego zwrot. Na Twoje konto wrócą żappsy o wartości zwróconego kuponu.

8. Mimo aktywowania kuponu i odebrania nagrody w Żabce, naliczono mi pełną cenę. Co mam zrobić?

W sporadycznych przypadkach problem ten może się pojawić, gdy występują komplikacje z połączeniem internetowym w sklepowej kasie. Kupon na nagrodę powinien być cały czas dostępny w aplikacji z możliwością wykorzystania go podczas następnych zakupów.

9. Czy jeśli produkt jest w promocji to otrzymam żappsy?

Żappsy przyznawane są także za produkty objęte promocją, poza asortymentem opisanym w regulaminie w paragrafie 6 ust.5.

10. Czy żappsy naliczane są za zakup wszystkich produktów?

Lista produktów, za które żappsy nie są naliczane znajduje się w zakładce „Produkty wyłączone z punktowania żappsami” lub w paragrafie 6 ust. 5 Regulaminu Programu żappka. Aby odblokować punktowanie żappsami niektórych artykułów z listy produktów wyłączonych, przejdź do zakładki „Produkty wyłączone z punktowania żappsami” w FAQ.

11. W aplikacji widzę produkty z obniżoną ceną - jak mogę skorzystać z tych promocji?

Promocje widoczne w aplikacji naliczają się automatycznie w momencie zeskanowania przez kasjera kodu kreskowego dostępnego w żappce.

12. Produkty wyłączone z punktowania żappsami.

Do produktów wyłączonych z punktowania żappsami należą:

  • wyroby tytoniowe i akcesoria do e-papierosów
  • produkty lecznicze
  • preparaty do początkowego żywienia niemowląt
  • rachunki
  • przesyłki pocztowe
  • usługi GSM (karty GSM, doładowania)
  • karty pre-paid (doładowania np. Paysafecard)
  • dowody udziału w grach hazardowych (kupony loteryjne)
  • wyroby alkoholowe

Aby odblokować punktowanie żappsami niektórych artykułów z listy produktów wyłączonych, należy potwierdzić adres e-mail i pełnoletność w zakładce „Mój Profil”, a następnie skontaktować się z Centrum Wsparcia Użytkowników za pomocą formularza kontaktowego.

13. Jaki jest okres ważności zdobytych żappsów?

Pamiętaj, że zebrane żappsy mają swój okres ważności, dlatego nie ograniczaj się w ich beztroskim wydawaniu! Punkty zebrane w terminie od 01.11 do 31.10 danego roku rozliczeniowego, w przypadku niewykorzystania ich na nagrody do 31.12 – przepadają.

faq-techniczne Kwestie techniczne