Gdzie pobrać aplikację?

  • aplikacja dostępna jest w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery
  • pobierz aplikację ze sklepu mobilnego
  • zarejestruj się i ciesz się z korzyści

Jakie korzyści daje aplikacja?

  • atrakcyjne nagrody za zdobyte żappsy
  • spersonalizowane promocje tylko dla Ciebie
  • ulubione produkty w niższych cenach

Jak zdobywać żappsy i odbierać nagrody?

  • zrób zakupy i zeskanuj kod z aplikacji
  • zyskuj żappsy za każdą wydaną złotówkę
  • aktywuj i odbieraj nagrody za zdobyte żappsy

Jak korzystać z promocji?

  • zrób zakupy i zeskanuj kod z aplikacji
  • korzystaj ze specjalnej oferty promocyjnej - tylko dla Ciebie
  • odbierz produkty w niższych cenach
  • promocje dla użytkowników żappki znajdziesz również w sklepie - szukaj zielonych cen i kupuj ulubione produkty taniej z aplikacją

Płać wygodnie z Żappka Pay

  • dodaj kartę w aplikacji Żappka Pay
  • ustaw zabezpieczenia
  • ciesz się szybkimi zakupami

Żappka Post

  • zamawiaj przesyłki bezpośrednio do Żabki
  • monitoruj ich status w aplikacji
  • odbieraj je wygodnie kodem z aplikacji żappka

Najczęściej zadawane pytania

Chmurki czatu Ogólne
faq-zakupy Zakupy i żappsy
faq-techniczne Kwestie techniczne

Kwestie techniczne

1. Co jeśli zapomniałam/em hasła?

Hasło można odzyskać w ekranie powitalnym aplikacji, używając opcji "Zaloguj się", a następnie "Odzyskiwanie hasła". Po podaniu adresu e-mail i naciśnięciu przycisku "Wyślij e-mail" system automatycznie wyśle link umożliwiający zresetowanie hasła.

2. Jak zmienić hasło?

Hasło można zmienić korzystając z opcji "Zmiana hasła" w zakładce "Ustawienia".

3. Jak zmienić moje dane, wycofać udzielone zgody lub usunąć konto?

Opcja zmiany danych oraz usunięcia konta znajduje się w sekcji „Mój Profil”.

Wycofanie udzielonych zgód możliwe jest za pomocą wiadomości e-mail na adres: kontakt@zappka.pl.

4. Gdzie znajdę regulamin aplikacji żappka?

Regulamin aplikacji żappka znajduje się w aplikacji w zakładce „Ustawienia - zasady świadczenia usług”.

5. Gdzie mogę zgłaszać problemy techniczne, sugestie lub inne kwestie?

Dostępne sposoby kontaktu z nami znajdziesz w zakładce „Kontakt”.

6. Czy aplikacja wymaga połączenia z Internetem?

Połączenie z Internetem gwarantuje funkcjonowanie aplikacji w pełni. Bez połączenia z Internetem nie będzie możliwe odebranie nagrody (chyba, że została aktywowana wcześniej). Internet nie jest natomiast wymagany, aby skanować kod kreskowy i zbierać kolejne żappsy (punkty za zakupy naliczą się po przywróceniu Internetu w telefonie).

7. Czym skutkuje informacja od kasjera o braku Internetu w sklepie?

Wszystkie ceny promocyjne zostaną naliczone. Nie będzie możliwy jedynie odbiór nagrody do momentu przywrócenia internetu. Pamiętaj, że żappsy za Twoje zakupy także zostaną naliczone z opóźnieniem (informację o ich naliczeniu otrzymasz w momencie przywrócenia połączenia z internetem). Żappsy nie zostaną naliczone za produkty wyłączone z punktowania – listę produktów wyłączonych znajdziesz w zakładce „Produkty wyłączone z punktowania żappsami”.

8. Dlaczego aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizację?

Aplikacja żappka prosi o zgodę na przesyłanie powiadomień push i geolokalizacji, ponieważ zależy nam, aby informacje o personalizowanych ofertach promocyjnych oraz rekomendowanych produktach dotarły do Ciebie jak najszybciej i najprecyzyjniej. Geolokalizacja natomiast jest niezbędna do poprawnego funkcjonowania mapy sklepów w twojej okolicy.

9. W jaki sposób potwierdzić adres e-mail.

Aby potwierdzić swój adres e-mail w aplikacji żappka, wejdź w zakładkę „Mój Profil” (za pomocą przycisku obok ikony kodu kreskowego na ekranie głównym), a następnie tapnij w pole z adresem e-mail. Gdy na ekranie pojawi się komunikat „Zweryfikuj swój adres e-mail”, użyj przycisku „Zweryfikuj”. Zaloguj się do swojej poczty elektronicznej i potwierdź swój adres e-mail za pomocą przycisku „Potwierdź adres e-mail” (jeśli w wiadomości nie widzisz obrazów, wyraź zgodę (pasek u góry ekranu) na pokazywanie obrazów w wiadomości e-mail). Po potwierdzeniu adresu e-mail zamknij aplikację i uruchom ją ponownie. Po przejściu całego procesu, aplikacja żappka będzie gotowa do użytku!