Ważne abyśmy rozbudzali w dzieciach ciekawość świata, chęć poznawania nowego i odwagę do podejmowania prób i wyzwań. Źródeł, z których możemy czerpać inspiracje i wiedzę, jest wiele, ale to, co stworzyła Żabka w formie serwisu Żabka Play, jest moim zdaniem wyjątkowe. Najlepsza była reakcja moich dzieci, kiedy pokazałem im Żabka Play – Natasza i Max nie mogli się odkleić od kolejnych materiałów. Sami powiedzieli, że są ciekawe i mądre. W tygodniu mają określony czas pracy z komputerem, ale w tym przypadku pozwoliliśmy im na więcej. Jakość i różnorodność materiałów na Żabka Play jest bardzo duża. Cieszę się, że i ja mogłem dołożyć coś od siebie. Opowiedziałem w specjalnym materiale zamieszczonym w serwisie o mojej karierze sportowej, odkrywaniu talentu i przede wszystkim wspaniałej przygodzie, jaką dał mi sport i żeglarstwo. Uważam, że Żabka Play to fantastyczne, pozytywne miejsce do kreatywnych zabaw dla dzieci, które jest dodatkowo szybką odpowiedzią na zapotrzebowanie rodziców w trudnym okresie zamknięcia szkół i przedszkoli– mówi Mateusz Kusznierewicz.

Platforma Żabka Play powstała w kwietniu w odpowiedzi na zamknięcie przedszkoli i szkół w czasie pandemii. Jest dostępna dla dzieci wszystkich pracowników, współpracowników i franczyzobiorców firmy w wieku 3-15 lat. Od momenty uruchomienia platforma jest stale rozwijana o nowe treści i materiały wideo. Aktualnie oferuje ok. 270 postów w 7 zakładkach tematycznych.

Na Żabka Play dzieci mogą znaleźć wiele ciekawostek o otaczającym świecie, polecenia zabaw, książek czy filmów, przedstawienia teatralne, warsztaty muzyczne. Są również wskazówki, jak własnoręcznie zrobić najróżniejsze prace plastyczne czy przygotować ulubione potrawy według zamieszczonych na platformie przepisów. Dzieci mogą także poznać interesujące fakty z historii, zwiedzić jeden z polskich zamków online, a następnie stworzyć własną zbroję, koronę czy wartownię z tektury.

Konkurs Employer Branding Excellence Awards jest organizowany od 2012 roku przez HRM Institute. Jego ideą jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych.

Poprzedni
Następny